Аты-жөні, тегі: Картбаева Жайнагул Жаншаевна
Туған жылы, айы, күні: 24.03.1974
Білімі: Ақтөбе педагогикалық институты, мамандығы "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" Қ. Жұбанова атындағы Ақтөбе мемлекеттік университеті, мамандығы "Психология"
Жұмыс орны және еңбек өтілі: Қ. Жубанова атындағы Ақтөбе өңірлік университет, 16 жыл
Факультет: Кəсіби-шығармашылық
Кафедрасы: Музыка және хореография
Қызметі: Декан м. а., Доцент
Ғылыми дәрежесі мен атағы: педагогика ғылымдарының кандидаты, "Академиялық доцент"атағы.
Марапаттары: 2017 жыл - Ақтөбе облысы әкімінің Алғыс хаты,"Қазақстандық салалық білім және ғылым қызметкерлерінің кәсіподағы"Құрмет грамотасы. 2018 жыл - АӨМУ ректорының алғыс хаты. Қ. Жұбанов атындағы АӨМУ ректорының алғыс хаты. 2020 жыл - Қ. Жұбанов.Қазақстандық салалық білім және ғылым қызметкерлерінің кәсіптік одағының Ақтөбе облыстық ұйымы қоғамдық бірлестігі Алғыс хат,"Университеттің дамуына сіңірген еңбегі үшін" медалімен марапатталған. "Қ. Жұбанов. 2021 ж. – ҚР Білім және ғылым министрінің Құрмет грамотасы, Облыстық кәсіподақ ұйымы қоғамдық жұмыстарына белсене араласқаны үшін "Білім және ғылыми қызметкерлерінің кәсіподағына сіңірген еңбегі үшін" белгісімен.
Ғылыми жарияланымдары, кітаптары, монографиялары (саны, атауы): (15) Concerning a Problem of Communication Postulates Inadequacy and Psychological Failures in a Process of Intercultural Communication; Ұлттық тәрбие мазмұнының қазіргі ғылыми зерттеулердегі генезисі және даму жағдайы; Professional competence of the future teachers; Тәжірибеде психологиялық тренингтерді қолданудың әдістемелік мәселелері; Тренинг - как коммуникативный процесс; Оқу құралы " Арнаулы педагогика"; оқу-әдістемелік құрал «Мектепке дейінгі балаларды дамытудың қазіргі тұжырымдамалары» пәні бойынша дайындалған оқу –әдістемелік құралы; Дарынды оқушыларды танудың ғылыми теориялық бағдарына жетекшілік жасау. «Жалпы психология», «Оқушыларда толерантты мінез-құлықтарды қалыптастыру», «Арнайы педагогика», монография: «Теоретико-методологические основы формирования толерантного поведения подростков»; 49 научных статей.